NOUL SCUDO
Celebrul Fiat Professional
se întoarce cu toată versatilitatea sa
Noul Scudo este disponibil în două versiuni: una cu motor diesel și una nouă complet electrică, lipsită de orice compromis.
În ciuda aspectului compact al exteriorului, cu numai 190 cm înălțime de la sol, volumul disponibil este incredibil de mare, cu până la 6,6 m3 capacitate de încărcare și până la 1400 Kg sarcina utilă.
În noul Scudo te simți de parcă ai conduce un autoturism. Poziția confortabilă la volan și caracterul său compact îți permit să ai o zi de muncă lipsită de stres, chiar și în călătoriile mai lungi.
Datorită noii funcționalități Moduwork, descoperi toate opțiunile de modulare a interioarelor potrivit nevoilor tale. Astfel, noul Scudo oferă un volum generos și soluții remarcabile de încărcare, adaptate oricărei situații.
Disponibil pentru toate nivelurile de echipare și toate lungimile, motorul electric duce modelul Scudo la un nou nivel de performanță, lipsită de compromis. În plus, poți alege dintre două baterii diferite, de 50 sau 75 kWh, în funcție de necesitățile tale.
Pentru motoarele diesel, pe de altă parte, Scudo oferă gama cea mai largă de motoare, cu patru tipuri diferite, varianta de 2.0 litri fiind combinată cu noua transmisie autonomă în 8 trepte.
Versiunea cu motor cu combustie internă a noului Scudo oferă patru tipuri de motoare, vârf de gamă, care se remarcă prin eficiență și performanțe.
Cilindree | 1560 cm3 |
Numarul cilindrilor, amplasare | 4, în linie |
Sistem alimentare combustibil | Diesel MultiJet3 - Injecție electronica directă cu rampa de presiune, turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler |
Putere si turație |
102 hp (75kW) at 3750 rpm 270 nm at 1750 rpm |
Nivelul de emisii | Euro 6D-Final |
Motor si cuplaj cutie de viteze | Ambreiaj monodisc uscat, actionat hidraulic. Transmisie manuala 6 viteze + marsarier |
Cilindree | 1560 cm3 |
Numarul cilindrilor, amplasare | 4, în linie |
Sistem alimentare combustibil | Diesel MultiJet3 - Injecție electronica directă cu rampa de presiune, turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler |
Putere si turație |
120 hp (88kW) at 3750 rpm 300 nm at 1750 rpm |
Nivelul de emisii | Euro 6D-Final |
Motor si cuplaj cutie de viteze | Ambreiaj monodisc uscat, actionat hidraulic. Transmisie manuala 6 viteze + marsarier |
Cilindree | 1997 cm3 |
Numarul cilindrilor, amplasare | 4, în linie |
Sistem alimentare combustibil | Diesel MultiJet3 - Injecție electronica directă cu rampa de presiune, turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler |
Putere si turație |
145 hp (106kW) at 3750 rpm 370 nm at 1750 rpm |
Nivelul de emisii | Euro 6D-Final |
Motor si cuplaj cutie de viteze | Ambreiaj monodisc uscat, actionat hidraulic. Transmisie manuala 6 viteze + marsarier |
Cilindree | 1997 cm3 |
Numarul cilindrilor, amplasare | 4, în linie |
Sistem alimentare combustibil | Diesel MultiJet3 - Injecție electronica directă cu rampa de presiune, turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler |
Putere si turație |
145 hp (106kW) at 3750 rpm 340 nm at 1750 rpm |
Nivelul de emisii | Euro 6D-Final |
Motor si cuplaj cutie de viteze | Convertizor de cuplu, cu sistem electronic de control electro-hidraulic. Transmisie automata 9 viteze + marsarier |
Cilindree | 1997 cm3 |
Numarul cilindrilor, amplasare | 4, în linie |
Sistem alimentare combustibil | Diesel MultiJet3 - Injecție electronica directă cu rampa de presiune, turbocompresor cu geometrie variabilă și intercooler |
Putere si turație |
177 hp (130kW) at 3750 rpm 400 nm at 1750 rpm |
Nivelul de emisii | Euro 6D-Final |
Motor si cuplaj cutie de viteze | Convertizor de cuplu, cu sistem electronic de control electro-hidraulic. Transmisie automata 9 viteze + marsarier |
Noul E-Scudo se bazează pe cea mai bună gamă de motoare de pe piața D-LCV: până la 330 km* autonomie maximă, o viteză maximă de 130 km/h, timp redus de încărcare și zero emisii de CO2. Pregătește-te să fii surprins de o nouă experiență la volan, mai fluentă, mai receptivă, care îți permite să te miști mai ușor, chiar și în zonele cu trafic mai intens sau în centrul orașului. Alege bateria care se potrivește cel mai bine nevoilor tale și economisește timp la încărcare: până la 100 kWh cu încărcarea DC. Și asta fără niciun compromis în privința volumului. Noul E-Scudo garantează aceeași sarcină ca și versiunea ICE: până la 1,2 tone sarcină utilă.
Pentru a face față oricăror emisii, ai nevoie de încărcarea potrivită. Astfel, poți alege dintre două configurații de baterii: 50 kWh sau 75 kWh.
Bateria standard îți permite să atingi viteza maximă de 130 km/h și un cuplu de 260 Nm, disponibil imediat. Bateria de 50 kWh garantează până la 230 km* autonomie maximă și oferă patru tipuri diferite de putere de încărcare:
1,8 kW ~28h
7,4 kW ~7h 30’ (o fază)
11 kW ~4h 45’ (trei faze)
DC Fast 100 kW ~30″
*Valorile se referă la ciclul mixt WLTP
La aceeași viteză și cuplu maxim, bateria de 75 kWh îți permite să atingi pragul remarcabil de 330 km* în privința autonomiei maxime. Timpul de încărcare variază, de asemenea, potrivit celor patru niveluri de putere oferite:
1,8 kW ~42h
7,4 kW ~11h 20’ (o fază)
11 kW ~7h (trei faze)
DC Fast 100 kW ~45″
*Valorile se referă la ciclul mixt WLTP
Noul Fiat Professional Scudo se bazează pe un ecosistem de soluții de încărcare a bateriei, care include o soluție standard prin cablu sau, la cerere, prin wall box, pentru încărcare rapidă.
Versatil, generos și agil, noul Scudo este un vehicul comercial care oferă tot ce este esențial pentru o călătorie de afaceri. În plus, configurațiile diferite ale scaunelor, volanului și poziția de condus, similară celei de la bordul oricărui autoturism, conferă un maxim de confort, chiar și în călătoriile lungi.
Te-ai așteptat să fie atât de spațios? Noul Scudo oferă spațiu și soluții de management al habitaclului create exclusiv pentru a te plasa în cele mai bune condiții de muncă, chiar și în cele mai provocatoare situații.
Noul Scudo se mândrește cu un sistem de ultimă oră pentru încărcarea materialelor voluminoase, care accentuează și mai mult versatilitatea distinctivă a acestui model. Datorită trapei pliabile de sub scaunul pasagerului, se poate extinde suprafața de încărcare: până la 3,32 m în versiunea Compact, 3,67 m în versiunea standard, și poate atinge un maximum de 4,02 m în versiunea Maxi. Mai mult, scaunul față, ajustabil prin câțiva pași simpli, poate deveni masă pentru computer sau tabletă, ori suport pentru a lua prânzul în confort deplin.
Ce preferi pentru echipa ta? Alege dintre o banchetă confortabilă cu un compartiment încăpător de depozitare ascuns sau scaune individuale, pentru a gestiona independent fiecare spațiu.
Dintre soluțiile pe care Scudo le oferă, poți alege acele scaune pentru pasageri care se potrivesc cel mai bine nevoilor echipei tale. Scudo este sinonim cu versatilitatea și confortul la muncă.
Volanul este ajustabil în înălțime și adâncime, în timp ce scaunele pot fi ajustate în diferite combinații de unghiuri și înălțimi.
Acest lucru face mai ușoară alegerea celei mai bune poziții de condus și, în numai câtiva pași, este posibil să modifici parametrii atunci când se schimbă șoferul.
Obține un confort incredibil, în special când temperaturile devin mai scăzute. Scaunele din față pot fi încălzite pentru a-ți permite să faci față chiar și călătoriilor lungi pe timp de iarnă, în cel mai bun mod posibil.
Noul Fiat Professional Scudo se bazează pe un ecosistem de tehnologii care sprijină șoferul să facă din orice călătorie una sigură.
Acest dispozitiv de siguranță recunoaște semnele de circulație, le reproduce pe display-ul digital și sugerează sistemului de control al croazierei să informeze șoferul referitor la limitele de viteză.
Noul Scudo poate detecta marginile drumului, chiar și la viteze mai mari, și avertizează șoferul cu un semnal audio și vizual atunci când vehiculul depășește limitele benzii de rulare.
Aceasta se activează în cazul unor manevre mai complicate sau în proximitatea obstacolelor aflate în unghiul mort al vehiculului. Când senzorul detectează o situație potențial periculoasă, precum depășirea făcută de către vehiculul din spate, sistemul atenționează șoferul prin luminile de avertizare poziționate în oglinzile laterale.
Un sprijin indispensabil pentru șofer, care permite detectarea persoanelor și a mașinilor pe calea de rulare. Datorită radarului frontal, noul Scudo poate recunoaște orice obstacole de pe șosea și avertiza șoferul, printr-un semnal audio și video. Cu sprijinul sistemului activ de asistență la frânarea de urgență, noul Scudo activează automat frâna de urgență, permițând astfel evitarea coliziunilor sau atenuând impactul.
Noua cameră pentru parcarea cu spatele oferă o rezoluție îmbunătățită pe display-ul radio de 7”, afișând liniile dinamice care se mișcă odată cu rotirea volanului, ajutând șoferul să realizeze manevrele de parcare într-un mod eficient.
Mergi oriunde te poartă activitatea pe care o desfășori. Noul Fiat Professional Scudo este echipat cu noul sistem de control al aderenței care, prin gestionarea ESP-ului, permite alegerea dintre 5 moduri de condus: Asfalt, Zăpadă, Nisip, Noroi, și ESP OFF.
Noul Fiat Professional Scudo se mândrește cu noi tehnologii infotainment și de conectivitate, care sunt esențiale pentru a face față mai bine provocărilor moderne ale activității tale.
Monitorizează oricând informațiile cheie, fără să-ți iei privirea de la drum. Noul Scudo este echipat cu noul display Head Up, un ecran transparent, care îți permite să monitorizezi date utile precum viteză, autonomie rămasă sau semne de circulație.
Radio-ul top de gamă este echipat cu un display color cu touch de 7” și navigație integrată, care îți arată benzinăriile, parcările, starea vremii și îți permite o căutare ușoară a subiectelor de interes. SIstemul infotainment include opțiunile pentru Apple CarPlay și Android Auto™, tuner DAB și comenzi pe volan.
Sistemul infotainment prezintă un display color de 7″ cu touchscreen, sistem DAB, MP3 player și USB. În plus, opțiunile pentru sistemele Apple CarPlay și Android Auto™ îți permit să rămâi conectat la smartphone-ul tău într-un mod sigur, fără a fi distras de la condus.
CarPlay este cel mai rapid și mai sigur mod de a-ți folosi iPhone-ul în timpul activității tale la bordul vehiculului. Transferă tot ceea ce ai nevoie direct din iPhone-ul tău, pe display-ul vehiculului. Poți obține indicații în privința rutei, poți apela, trimite și primi mesaje, asculta muzică, în timp ce-ți menții atenția la drum. CarPlay are și opțiunea voice control Siri și funcționează ți în legătură cu sistemele de comandă ale mașinii: butoane, touchpad sau touchscreen. Toate aplicațiile oferite de sistemul CarPlay au fost create pentru a fi utilizabile ușor, într-un mod accesibil, astfel încât să nu fie nevoie să îți iei privirea de la drum.
“Cu Android Auto™, toate aplicațiile tale sunt afișate pe interfața ecranului radio, permițându-ți accesul la întreg conținutul, la Google Maps și Google Play Music, simplu și sigur. Îl poți accesa rapid, datorită comenzilor vocale, butoanelor de pe volan sau prin touch screen. Datorită acestor caracteristici, șoferul poate oricând să se concentreze asupra drumului.
Google Play și Android Auto sunt mărci înregistrate ale Google LLC.”
Noul Fiat Professional Scudo are un panou LCD digital inovativ de 4″ care conține cei mai importanți parametri pentru șofer. Ecranul arată șoferului informații principale, precum viteza și consumul de combustibil, dar și sistemele de siguranță în funcțiune și limitele de viteză. Panoul digital al versiunii electrice pe de altă parte, conține și informații referitoare la motorul electric și baterie, precum nivelurile de încărcare și predicțiile în privința consumului.
Dotări standard incluse în preț | Restul versiunilor | 23G | G1G |
---|---|---|---|
Confort și funcționalitate |
|||
Climatizare automată monozonă | S | S | - |
Aer conditionat manual | - | - | S |
Scaun sofer reglabil pe inaltime, cu reglare lombara si cotiera | S | - | - |
Bancheta cu doua locuri pe primul rand | S | S | S |
Lumini automate | S | - | S |
Roata de rezerva | S | S | S |
Pregatire montare radio (cablaj + antena + 4 difuzoare) | S | S | S |
Oglinzi cu acționare electrică și dezaburire | - | S | - |
Perete divizor fix, din tablă | S | S | - |
Fara perete despartitor in spatele randului 1 | - | - | S |
Închidere centralizată cu telecomandă | S | S | S |
Jante din oțel de 16” cu pneuri de 215/75 R16 | S | S | S |
Kit Eco (include Start & Stop) | S | S | S |
Senzor de masurare a presiunii in pneuri | S | S | S |
Lumini de zi (DRL) | S | S | S |
Spații de depozitare deschise pe latura pasager | S | S | S |
Trip computer | S | S | S |
Ușa laterală culisantă dreapta | S | S | S |
Uși posterioare batante cu deschidere la 180°, (cu fază intermediară la 90°) | S | S | S |
Volan reglabil axial | S | S | S |
Radio bluetooth, cu display monocrom și usb | S | - | S |
Comenzi radio pe volan si in spatele lui | - | S | - |
Senzori de ploaie | S | S | - |
Radio nav ecran tactil de 7", dab, navigație 3d, bt, usb, tri- tuner, hifi surround, wifi, reconoștere voce surround,bluetooth + DAB | - | S | - |
Rabatare electrică oglinzi retrovizoare | - | S | - |
Siguranță |
|||
ABS+ EBD | S | S | S |
Airbag șofer si pasager | S | S | S |
Asistenta pentru urcare | S | S | S |
Asistenta unghi mort | - | S | - |
Centuri de siguranță autorulante cu prindere în trei puncte și | S | S | S |
Senzori parcare față și spate | - | S | - |
ESP | S | S | S |
Seat belt reminder (SBR) | S | S | S |
Servodirecție | S | S | S |
Lumini ceata | S | S | S |
Sistem de frânare cu discuri față / spate | S | S | S |
Predispozitie carlig de remorcare | S | S | S |
Suplimentar |
|||
Asistență rutieră gratuită în Romania (12 luni) | S | S | S |
Design |
|||
Capace roți de dimensiuni mici | S | S | S |
Planșă de bord neagră | S | S | S |
Tapițerie din material textil | S | S | S |
Oferta este calculata cu finanțare în moneda Euro, prin Autonom Lease, cu avans 0, pentru o perioada de 57 luni si un rulaj anual de 25.000 km , avand urmatoarele servicii incluse:
Pentru mai multe detalii Cere Oferta
*Conditiile de acordare a finantarii sunt responsabilitatea exclusiva a societatilor de leasing. Ofertele sunt supuse unor termene si conditii si sunt valabile pentru persoane juridice. Ofertele au caracter orientativ si nu reprezinta un angajament al societatii de leasing, condiiile finale de aprobare fiind stabilite in baza unei analize economico-financiare a companiilor interesate. Ratele de leasing nu contin TVA